1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Нижченаведений текст є Договором між інтернет-магазином xoko.ua надалі «Продавець», і користувачем послуг інтернет-магазину, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа підприємець), називається в подальшому «Покупець».

1.2. Цей Договір визначає умови покупки квітів і подарунків, в подальшому «Товар», Покупцем через інтернет-магазин Продавця.

1.3. Договір є публічним згідно ст. 633 і ст. 641 Цивільного кодексу України та є еквівалентом “усної угоди” і має належну юридичну силу.

1.4. Відповідно до ст. 642 Цивільного Кодексу України повним і беззастережним прийняттям умов даного договору-оферти, що підтверджує укладення Договору на запропонованих умовах, факт здійснення Покупцем оплати вартості замовленого на сайті інтернет-магазину (або іншим способом) товару.

1.5. У даній оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

“Інтернет-магазин” – сайт Продавця, створений для укладення Договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу, після ознайомлення Покупцем запропонованого Товаром Продавця на фотознімках дистанційним способом.

“Продавець” – організація, незалежно від її організаційно-правової форми та / або фізична особа підприємець, який здійснює продаж товару.

“Товар” – продукція, пропонована до продажу, і розміщена на сайті xoko.ua.

“Покупець” – фізична та / або юридична особа, здійснює замовлення на сайті xoko.ua.

“Одержувач” – фізична та / або юридична особа визначений (-а) Покупцем, який повинен отримати замовлений Товар.

“Акцепт” – повне і беззастережне прийняття Покупцем умов Договору.

“Замовлення” – окремі позиції з асортиментного переліку Товару, зазначені Покупцем при оформленні заявки на сайті.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Продавець здійснює продаж і доставку Товару, згідно з чинним прейскурантом, опублікованого на сайті xoko.ua, а Покупець оплачує і приймає Товар відповідно до умов цього Договору.

3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

3.1. Формування замовлення.

3.1.1. Замовлення приймаються через сайт xoko.ua в робочий час Продавця.

3.1.2. У вартість замовлення входить доставка до отримувача, якщо вартість замовлення перевищує 5000 грн., І не оплачується окремо.

3.1.3. Вартість всіх видів доставки позначена в розділі «Доставка» на сайті Продавця.

3.1.4. Разом з тим, Продавець не надає послуги покупки і доставки товарів, придбаних у третіх осіб за замовленням Покупця.

3.1.5. Якщо замовлення було повністю оформлене і сплачене Покупцем, створення букета або композиції відбувається за кілька годин до доставки.

3.1.6. Якщо замовлення було оформлено після 18:00 з приміткою «доставка день в день», можливість такої доставки узгоджується додатково з адміністратором інтернет-магазину, і оплачується згідно тарифів доставки позначених на сайті Продавця.

3.1.7. Під час оформлення замовлення, Покупець повинен максимально точно вказати дані отримувача. Невірна інформація, надана Покупцем, може перешкодити виконанню замовлення в зазначений час. В такому випадку доставка відкладається до моменту уточнення коректних даних Одержувача, але не більше ніж на 12 годин з моменту оплати замовлення Покупцем.

3.2. Порядок оплати замовлення.

3.2.1. Оплата замовлення означає згоду Покупця на укладення цього Договору з Продавцем.

3.2.2. Покупець оплачує вартість замовлення за Договором, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Датою оплати вважається день надходження грошових коштів на рахунок Продавця.

3.2.3. Ціни на будь-які позиції Товару, зазначені на сайті xoko.ua є чинними на момент здійснення замовлення.

3.2.4. Покупець має право підтвердити або анулювати замовлення, до того моменту поки він не оплачений.

3.2.5. Замовлення приймаються до виконання тільки після надходження грошових коштів на рахунок Продавця, за винятком вибору способу оплати «Готівкою при отриманні».

3.2.6. Покупцеві повідомлення про оплату замовлення відправляється на електронну адресу, яка була вказана при оформленні замовлення.

3.2.7. Послуги платіжних систем, терміналів, Покупець сплачує додатково.

3.3. Умови доставки замовлення.

3.3.1. При оформленні замовлення, Покупець повинен чітко вказати вимоги по його доставці. Один замовлення може бути оформлений на одну дату, час, адреса. Якщо Вам необхідно привітати декількох осіб за різними адресами, або в різний час за однією адресою – необхідно оформити відповідну кількість замовлень.

3.3.2. Доставка замовлення виконується за попереднім погодженням з Одержувачем по телефону, який вказаний Покупцем в замовленні.

3.3.3. Швидке виконання замовлення і «доставка день в день», виконується протягом 2-х годин після оплати замовлення, за погодженням з Одержувачем.

3.3.4. Оплата замовлення і «доставка день в день» за безготівковим розрахунком повинна бути проведена мінімум за годину до обраного інтервалу часу доставки.

3.3.5. Внести зміни в замовлення, Покупець може не пізніше, ніж за 3 години до часу доставки замовлення. Якщо замовлення вже сформований, скасувати його неможливо. Покупець може оформити і сплатити новий замовлення при цьому попередній забрати в пункті самовивозу або ж за бажанням Покупця, може бути переадресовано іншій одержувачу.

3.4. Виконання замовлення в святкові дні.

3.4.1. Графік виконання та доставки замовлень в святкові дні розміщується на сайті xoko.ua в розділі Доставка.

3.5. Конфіденційний замовлення.

3.5.1. Конфіденційний замовлення, виконується без попереднього узгодження з Одержувачем. При формуванні замовлення Покупець вибирає опцію «Не телефонувати з Одержувачем» тоді він гарантує, що Одержувач буде знаходитись за вказаною адресою і часу доставки.

3.5.2. Покупець несе повну відповідальність за надану інформацію в інтернет-магазин.

3.5.3. Проблеми та їх рішення, які можуть виникнути під час доставки без попереднього дзвінка Одержувачу позначені на сайті Продавця в розділі «Проблемні ситуації».

4. ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

4.1. Термін виконання замовлення залежить від місця розташування отримувача. Все залежить від складності замовлення: кількості товару і його наявності, від непередбачених подій, які не залежать від Продавця (ДТП, погодні умови, затори і ін.).

4.2. У разі неналежного виконання доставки замовлення з вини Продавця (невідповідність замовлення до вимог Покупця або товар в неналежному вигляді) подальші дії дивіться в розділі «Рекламації» на сайті xoko.ua.

4.3. Замовлення вважається виконаним в момент його передачі Одержувачу / Покупцеві і / або його довіреним особам.

4.4. Угода між Продавцем і Покупцем діє з моменту його укладення до моменту вручення замовлення Одержувачу / Покупцеві або його довіреним особам.

5. СТВОРЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ. ЗАМІНА ВІДСУТНІХ КОМПОНЕНТІВ

5.1. Продавець створює замовлення відповідно до вимог Покупця.

5.2. Якщо у Продавця відсутні певні елементи для оформлення замовлення з будь-яких причин (сезонність, відсутність потрібного сорту або кольору квітки) Продавець за погодженням з Покупцем може здійснити заміну.

5.3. Заміна неквітковий продукції, може бути проведена без попереднього узгодження з Покупцем на аналогічний товар тієї ж цінової категорії.

5.4. Якщо зовнішній вигляд товарів відрізняється від зображення на сайті Продавця, це не може бути дефектом або причиною для повернення коштів або заміни замовлення.

5.5. Всі інформаційні матеріали, представлені на сайті xoko.ua носять довідковий характер і не можуть в повній мірі передавати достовірну інформацію про певні властивості та характеристики товару. У разі виникнення питань у Покупця, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням замовлення йому необхідно звернутися за консультацією до адміністратора інтернет-магазину по телефону, або направити запит на сайт за звичайною процедурою замовлення.

6. ЗАМІНА ТОВАРУ. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ.

6.1. Згідно з правилами компанії, іграшки та інші товари поверненню та обміну не підлягають.

6.2. Одержувач / Покупець може відмовитися або повернути замовлення відразу при отриманні, вказавши кур’єру причину повернення.

6.3. Покупець має право оформити лист, з рекламацією використовуючи форму зворотного зв’язку на сайті або за адресою електронної пошти: shop@xoko.ua, вказавши причину і надавши відповідні опис і аерофотознімки.

6.4. Правила подачі рекламації позначені на сайті Продавця в розділі «Рекламації».

6.5. У разі заміни або повернення товару, Покупець або Одержувач повинен повернути попередній товар в такому ж вигляді, в якому йому було доставлено.

6.6. Продавець може відмовити в заміні або компенсації вартості подарунка, в тому випадку, якщо у Одержувача є особисті причини для повернення товару (алергія, смакові якості та ін.) Про які продавець не був проінформований.

6.7. У разі відмови від подарунка Одержувачем при попередньому дзвінку, Покупець може отримати сплачені кошти за дане замовлення, якщо воно ще не було створено флористами.

6.8. В інших випадках, Продавець розглядає скарги протягом 3-х робочих днів з дня її отримання, про результати розгляду скарги Продавець повідомляє в електронному вигляді.

6.9. Якщо з вини Продавця замовлення не був доставлений в зазначений день Покупцем або Одержувачем, Покупець має право вимагати компенсацію, розмір якої не може перевищувати суму замовлення.

7. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ АВТОРСЬКІ ПРАВА.

7.1. Продавець є єдиним власником Торгової марки Xoko, згідно Свідоцтва України №163013 від 25 жовтня 2012 року.

7.2. Пунктом 2, 4 статті 16 Закону України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» встановлено, що свідоцтво надає його власнику право використовувати знак та інші права, визначені цим Законом.

7.3. Згідно ст. 20 Закону України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” будь-яке посягання на права власника свідоцтва, передбачені ст. 16 цього Закону, в тому числі вчинення без згоди власника свідоцтва дій, що потребують його згоди, і приготування до вчинення таких дій, вважається порушенням прав власника свідоцтва, що тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством України.

7.4. Порушенням прав власника свідоцтва вважається також використання без його згоди в доменних іменах, знаків і позначень, зазначених в п.5 ст.16 цього Закону.

7.5. Для законного використання ТМ – нанесення його на будь-який товар, для якого зареєстрований знак, далі по тексту іменується «Товар», упаковку, в якій міститься такий Товар, вивіску, етикетку, нашивку, бирку чи інший прикріплений до товару предмет, зберігання такого товару із нанесеним зазначеним знаком для продажу, пропонування його для продажу, продаж, імпорт (ввезення) та експорт (вивезення), застосування його в діловій документації чи в рекламі, і в мережі Інтернет, в тому числі в доменних іменах, потрібно отримати окремий дозвіл.

7.6. Якщо суб’єкти підприємницької діяльності виявили бажання використовувати ТМ у своїй діяльності, за дозволом на її використання, вони можуть звернутися з листом на електронну адресу shop@xoko.ua.

7.7. Продавець є власником виключних майнових авторських прав на ряд фотографічних творів, графічних зображень на сайті і є їх єдиним автором. Продавець використовує фотографічні твори шляхом публікації на сайті xoko.ua для ілюстрації товарів і послуг.

7.8. В силу презумпції оригінальності об’єктів авторського права, все фотографічні твори є оригінальними, тому охороняються авторським правом без реєстрацій і формальностей з моменту їх створення в усіх країнах світу згідно «Бернської конвенції про охорону літературних і художніх творів» 1886 року, і Законом України «Про авторське право і суміжні права »1993 року.

7.9. Суб’єкт виключних майнових авторських прав на фотографічні твори може давати дозвіл на використання цих творів третім особам і заборонити їх використання, якщо таке має місце без отримання дозволу. Власник фото, розміщених на сайті xoko.ua дає дозвіл на використання його фото тільки в тому випадку, коли у фото буде розміщено зворотне посилання на першоджерело.

7.10. Якщо іншими авторами було виявлено розміщення їх фото-творів на сайті xoko.ua, всі претензії приймаються за адресою shop@xoko.ua.

8. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН

8.1. Акцепт оферти Покупцем є підтвердженням укладення Договору на умовах оферти.

8.2. Договір набуває чинності з моменту оплати замовлення Покупцем і діє до моменту виконання Продавцем зобов’язань за цим Договором.

8.3. Продавець має право вносити зміни в текст цього Договору на свій розсуд в будь-який момент і без попереднього повідомлення Покупця. Актуальна (діюча) редакція Договору завжди доступна на сайті.

8.4. Покупець погоджується і визнає, що внесення змін до Оферту тягне за собою внесення цих змін до укладений вже діє між Покупцем і Продавцем Договір, і ці зміни в Договорі вступають в силу з такими змінами в Оферті.

9. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

9.1. Продавець гарантує збереження таємниці інформації, яку Покупець вказує при реєстрації або при оформленні замовлення.

9.2. Продавець гарантує, що персональні дані не будуть використані в корисливих цілях, на сторонніх ресурсах або для поширення спаму.

9.3. При оформленні замовлення Покупець дає згоду на обробку своїх персональних даних, які зберігаються в базі Продавця виключно для ідентифікації Покупця / отримувача при повторних замовленнях, і для коректного їх виконання. При відмові Покупцем, Продавець не зможе відповідним чином провести замовлення.

10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

10.1. Продавець несе всі ризики, пов’язані з втратою або пошкодженням товару до моменту його передачі Покупцеві.

10.2. Одержувач або той, хто прийняв товар в момент відсутності Одержувача, несе всі ризики пов’язані з втратою або пошкодженням товару з моменту його прийому.

10.3. Продавець має право передавати свої права та обов’язки по виконанню замовлень третім особам, які не звільняючись від відповідальності.

10.4. Продавець не несе відповідальність за неналежне використання або зберігання товарів Покупцем, замовлених на сайті xoko.ua.

10.5. Відповідальність Сторін в інших випадках визначається відповідно до законодавства України.

10.6. Сторони погоджуються, що будь-які спірні ситуації, вирішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються відповідно до чинного українського законодавства.